Σε εξέλιξη συζητήσεις ανάμεσα στις διοικήσεις των καναλιών για κοινή δράση. Κοντά σε συμφωνία για έναρξη της σεζόν στα τέλη Σεπτεμβρίου. Θα ακολουθήσουv ο ΣΚΑΪ και το Mega;
Προς την κατεύθυνση ενός κοινού πεδίου δράσης για τη νέα σεζόν κινούνται τα ιδιωτικά κανάλια, με στόχο να μειώσουν τα υψηλά κόστη επένδυσης προς όφελος όλων. Ο δίαυλος των συζητήσεων ανάμεσα στο υψηλό κλιμάκιο των καναλιών και όλα δείχνουν ότι θα οδηγήσει, για πρώτη φορά από τουλάχιστον δέκα χρόνια σε μια άτυπη συμφωνία κυρίων για τη χρονική οριοθέτηση της σεζόν. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επαφές που διεξάγονται ανάμεσα οε προέδρους και γενικούς διευθυντές καναλιων βρίσκονται οε πλήρη εξέλιξη, ενώ φέρονται να καταλήγουν σε deal για μετακύληση της έναρξης της σεζόν στα τέλη Σεπτεμβρίου. ώστε να μειωθεί το συνολικό κόστος του προγράμματος για την προσεχή σεζόν. Παρά τις συνθήκες ακραίου ανταγωνισμού που φέρνουν τα κανάλια σε μια ισοπαλία τρόμου με ελάχιστες αποκλίσεις μεταξύ τους στην κατάταξη τηλεθέασης υπάρχει διάθεση συνεννόησης αν αυτό αποβεί θετικό γιο όλους.
Θετική διάθεση προς την κατεύθυνση αυτή υπάρχει από το Star και τον Alpha, ενώ μεγαλύτερο αγκάθι για την επίτευξη συνολικού deal των καναλιών αποτελεί ο ΣΚΑΪ, που τα τελευταία χρόνια ευθύνεται για την πολύ πρόωρη έναρξη της σεζόν στα τέλη Αυγούστου με το Big Brother.
Θα κάνει και φέτος το ίδιο με το Love Island. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σε αντίθεση με άλλες χρονιές, φέτος και ο ΣΚΑΪ προσανατολίζεται να μεταθέσει αργότερα την πρεμιέρα του νέου ριάλιτι που θα γυρίζεται στα Κανάρια Νησιά ταυτόχρονα με την προβολή του. Ερώτημα για το αν θα «σπάσει» το κοινό μέτωπο υπάρχει ακόμα και για το Μεga, που επέλεξε και πέρυσι πρόωρη πρεμιέρα για τη Γη της ελιάς.. Το άτυπο deal ανάμεσα στα κανάλια φέρεται, όντως, να προχωρά, παρότι όλοι οι εμπλεκόμενοι κρατούν μικρό καλάθι σχετικά με το ανΘα τηρηθει στο τέλος. Αιτία για την κινητοποίηση αυτή αποτελούν τα τελευταία οικονομικα δεδομένα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο Μάιος κλείνει με ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, γεγονός που έχει θορυβήσει το στελέχη των καναλιών για το τι μέλλει γενέσθαι. Η μετακύλιση της σεζόν στο τέλη Σεπτεμβρίου και η μείωση των επεισοδίων σε μεγάλα projects της prime time ειναι ένα πρώτο μέτρο για να επιτευχθεί οικονομία πόρων, ενώ δεν αποκλείεται να πέσουν στο τραπέζι και άλλες Λύσεις κοινής εφαρμογής.