Η επόμενη μέρα, για να μην πούμε το παρόν, στη μέτρηση για την τηλεθέαση είναι ήδη εδώ. Η Nielsen όμως μοιάζει να είναι μακριά από αυτή τ

Η επόμενη μέρα, για να μην πούμε το παρόν, στη μέτρηση για την τηλεθέαση είναι ήδη εδώ. Η Nielsen όμως μοιάζει να είναι μακριά από αυτή τ

Ποια Nielsen; Αυτό είναι το μέλλον στη μέτρηση τηλεθέασης που αφήνει πίσω τα αρχαία μηχανάκια!

Συντάκτης: Mediatime News

Η επόμενη μέρα, για να μην πούμε το παρόν, στη μέτρηση για την τηλεθέαση είναι ήδη εδώ. Η Nielsen όμως μοιάζει να είναι μακριά από αυτή τ

Η επόμενη μέρα, για να μην πούμε το παρόν, στη μέτρηση για την τηλεθέαση είναι ήδη εδώ. Η Nielsen όμως μοιάζει να είναι μακριά από αυτή τη λογική. Χρησιμοποιώντας τον απαρχαιωμένο τρόπο μέτρησης με τα μηχανάκια, χάνει όχι μόνο την αξιοπιστία της, αλλά και την επαφή με την πραγματικότητα…

 

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Exit mobile version