OPEN: Αυτό είναι το σχέδιο για να ανεβάσει ποσοστά τηλεθέασης
Media
Βήμα-βήμα προχωρά ο ανασχεδιασμός του ψυχαγωγικού προγράμματος του Open, μετά το deal ανάθεσής του στην Barking Well, που θέτει ως στόχο να "ξεκολλήσει το κανάλι από το 4,5%-5%.Βήμα-βήμα προχωρά ο ανασχεδιασμός του ψυχαγωγικού προγράμματος του OPEN, μετά το deal ανάθεσής του στην Barking Well, που θέτει ως στόχο να “ξεκολλήσει το κανάλι από το 4,5%-5%.
Στόχος των ιθυνόντων είναι με βελτιωτικές κινήσεις να ανεβάσουν την τηλεθέαση του OPEN στο 6,5% μέσα στους επόμενους μήνες, ώστε να διεκδικήσουν και μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφήμιση, ενώ, αν πάρουν θετικά δείγματα από την αγορά, ο πήχης θα ανέβει με επένδυση σε μεγάλα projects στην prime time.
Οι εκπομπές ρίχνουν μία-μία αυλαία για τη φετινή σεζόν (χθες αποχαιρέτησε το κοινό η Ελένη Τσολάκη), ενώ σταδιακά κλείνουν και τα ανοιχτά μέτωπα. Η Μπέττυ Μαγγίρα έδωσε τα χέρια με το OPEN και, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, παραμένει στην πρωινή ζώνη τις καθημερινές.
Στο κάδρο μπαίνει και η Κατερίνα Ζαρίφη, που συζητά για να αναλάβει εκπομπή στο Open. Να σημειωθεί ότι υπάρχει σχέδιο και για late night με τρία επεισόδια την εβδομάδα.
Σε επαφές με την Barking Well βρίσκεται και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, ενώ για την ώρα δεν επιβεβαιώνεται επαφή ή κρούση του καναλιού ή της εταιρείας παραγωγής με την Ιωάννα Μαλέσκου.
ΕΡΤ: Τέλος βασικά στελέχη εκπομπής αν συνεχιστεί έτσι η εκπομπή
Έμεινε στα λόγια η συμφωνία της ΑΕΚ με Κλέιμαν – Εκεί κλείνει!
Νίκος Κοκλώνης: Ετοιμάζει αστυνομική σειρά που θα σαρώσει – Αυτή είναι