κανάλια

κανάλια

Νέα τηλεοπτική σεζόν: Η μάχη του τηλεκοντρόλ!

Συντάκτης: Mediatime News

Δύσκολη και ανταγωνιστική η νέα τηλεοπτική σεζόν με τα κανάλια να κατεβάζουν βαρύ και ακριβό «οπλισμό», παίρνοντας

Δύσκολη και ανταγωνιστική η νέα τηλεοπτική σεζόν με τα κανάλια να κατεβάζουν βαρύ και ακριβό «οπλισμό», παίρνοντας θέσεις μάχης νωρίτερα από τις προηγούμενες χρονιές. Πιστεύοντας ότι όποιος μπει πρώτος στην κούρσα θα κερδίσει το τηλεκοντρόλ του τηλεθεατή, πολλές από τις εκπομπές αλλά και τα προγράμματα στην prime time έχουν φουλάρει τις μηχανές για να κάνουν συντομότερα πρεμιέρα.

Αν και η κάθε τηλεοπτική σεζόν είθισται, επίσημα, να διαρκεί από τον Σεπτέμβριο έως και τις αρχές Ιουνίου, τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλώνει η διάρκειά της. Αποτέλεσμα αυτού, πολλές από τις εκπομπές κατέβασαν ρολά για καλοκαιρινές διακοπές μέσα στον Ιούλιο, ενώ -κυρίως στον ενημερωτικό τομέα-αρκετοί ολοκλήρωσαν πρόωρα τις διακοπές τους και μας έχουν ήδη ευχηθεί «καλή σεζόν» παίρνοντας θέση στα προγράμματα των σταθμών. Βέβαια, στην κούρσα ακολουθούν και οι πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές που επέσπευσαν την επιστροφή τους, αποσκοπώντας να κερδίσουν και αυτές την πρώτη επιλογή στο τηλεκοντρόλ των τηλεθεατών.
Η μεγάλη «μάχη» όμως δίνεται στη βραδινή ζώνη του prime time, όπου τα κανάλια φουλάρουν τις μηχανές για να βγουν στον αέρα όσο πιο σύντομα γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι αυτή την… τακτική ακολούθησε τα τελευταία χρόνια ο ΣΚΑΪ που θέλοντας να προλάβει τα υπόλοιπα κανάλια συνήθιζε να κάνει πρεμιέρα στο prime time του στο τέλος Αυγούστου.

Αντίθετα, την προηγούμενη σεζόν ο  ΑΝΤ1 , που μπήκε με αέρα… ισχυρού αλλά καθυστερημένα σε σχέση με τα άλλα κανάλια, έδωσε όπως φάνηκε χώρο στους ανταγωνιστές του, με αποτέλεσμα το κανάλι του Αμαρουσίου να μη σημειώσει πολύ Θετικά αποτελέσματα στη «μάχη» της τηλεθέασης.

Ωστόσο, λόγω του κόστους, οι διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών προσπάθησαν φέτος να έλθουν σε συμφωνία μεταξύ τους, τουλάχιστον για τα προγράμματα του prime time… Αλλά όπως φαίνεται αυτό δεν κατέστη δυνατό, με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάζουν πότε θα ξεκινήσουν οι… άλλοι, ώστε να προλάβουν να μπουν νωρίτερα οι ίδιοι στην κούρσα. Ενώ λοιπόν πολλές από τις σειρές στο prime time έκαναν πρεμιέρα τον Οκτώβριο, τη φετινή σεζόν οι τηλεθεατές Θα πρέπει να είναι με το τηλεκοντρόλ στο χέρι για να αποφασίσουν πού θα δείξουν την πολυπόθητη προτίμησή τους.

Οι περισσότερες από τις παραγωγές μυθοπλασίας Θα κάνουν πρεμιέρα μέσα στον μήνα, διεκδικώντας τους τηλεθεατές και ως εκ τούτου και κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα. Με περισσότερες μάλιστα από 30 σειρές που θα βγουν στον αέρα τη φετινή σεζόν, η «μάχη» για την τηλεθέαση και τη συνήθεια του τηλεθεατή θα είναι πολύ σκληρή…

Όλες οι ειδήσεις

Action24: Κρούση στην Έλλη Στάη

Ελλάδα: Η καλλονή Τουρκάλα που δεν «ξεκολλά» από τη χώρα μας και αναρτά Χριστιανικές εικόνες!

ΕΡΤ : Ο Φώτης Σεργουλόπουλος έτοιμος για τη μεγάλη πρεμιέρα

Exit mobile version