Με υψηλά ποσοστά και δυνατή είσοδο στον ανταγωνισμό κλείνουν οι πρώτες δύο εβδομάδες για την Φαίη Σκορδά στην πρωινή ζώνη, ενώ από αύριο η εκπομπή «Buongiorno» μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς με περισσότερα breaks και εμπορικές τοποθετήσεις.
Όπως αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η RealNews, για να δώσει χρόνο στην εκπομπή να βρει τα πατήματά της, το Mega συζήτησε και συμφώνησε με τη Φ. Σκορδά για τις πρώτες δέκα ημέρες της σεζόν να μειώσει τα διαφημιστικά διαλείμματα, αλλά και να δώσει χρόνο σε καθαρό περιεχόμενο στην εκπομπή.
Χαρακτηριστικό είναι ότι έως τώρα το «Buongiorno», που ξεκινά στις 9:20, συνέχιζε χωρίς και νένα διαφημιστικό break έως τις 10:10 ώστε η εκπομπή να «χτίσει» κοινό, ενώ σε συνολική διάρκεια σχεδόν 3,5 ωρών τα διαφημιστικά διαλείμματα περιορίζονταν σε πέντε.
Το Mega «θυσίασε» σε πρώτη φάση τα έσοδα για να εδραιώσει το «Buongiorno», ωστόσο η ειδική αυτή συνθήκη ολοκληρώνεται και δίνει τη θέση της στην… εμπορική κανονικότητα.
ΕΡΤ: Πότε κάνουν πρεμιέρα Το δίχτυ, Η Μαρία που έγινε Κάλλας, Μαμά στα κρυφά